Warning: Declaration of roots_nav_walker::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = NULL, $id = 0) in /storage/content/41/155941/mid.se/public_html/wp/wp-content/themes/jigsaw/inc/roots-cleanup.php on line 358 Tendensdagen 2012 | Marknadsföreningen i Dalarna
Meny

Nyheter

Tendensdagen 2012

Den 25 oktober var det dags för Marknadsförbundets årliga seminarium Tendensdagen. Enligt förhandsinformationen Höstens mest inspirerande dag för dig som jobbar med marknadsföring!
Och det visade sig vara sant.

Årets tema var Kunden och dagen gästades av internationella stjärnor som Scott Bedbury, mannen bakom bakom Nikes ”Just Do It” och mycket av Starbucks framgångar, Susan Fournier från Boston University som talade under rubriken ”Getting Inside the ”R” in Customer Relationship Management” samt Tim Wragg, CEO Millward Brown Europe.

Branding is a pain in the ass

"Branding is a pain in the ass" var ett av Scott Bedburys många budskap på Tendensdagen.

Presentationerna från Tendensdagen finns att beskåda på Slideshare.

Skriv gärna en kommentar